over de stichting

steun voor het rotterdamse onderwijs

Stichting Rotterdamsch Onderwijs is in 1996 opgericht als Stichting tot steun aan het Rotterdamsch Lyceum, een middelbare school die niet meer bestaat.

Het bestuur van de Stichting heeft besloten de stichting over te dragen aan een nieuw bestuur, waarbij het doel van steun aan het Rotterdams onderwijs in ere werd gehouden. We hebben de naam van de stichting omgedoopt in Stichting Rotterdamsch Onderwijs.

Ons doel is het verlenen van financiële steun aan het algemeen en bijzonder basis- en middelbaar onderwijs in Rotterdam.

Wij zoeken zelf actief naar mogelijke projecten. Natuurlijk kunnen Rotterdamse lagere en middelbare scholen ook zelf een steunaanvraag doen. Op deze website vind je de voorwaarden en vereisten voor steunaanvragen.

Mocht je met vragen blijven zitten, dan kun je een bericht sturen aan:
info[at]stichtingrotterdamschonderwijs[punt]nl.